jueves, 25 de abril de 2013

O libro

Os rapaces de 5º, por mor da celebración do Día do Libro, van a facer a súa propia versión da canción O libro de Pablo Díaz. Esta versión centrarase nos libros de aventuras. Este foi o resultado:

Eu teño 10 anos e chámome Stilton e gústame ler moitísimos libros.

Ter un libro novo é unha loucura e así vivimos millóns de aventuras.

Un libro está sempre comigo e así pode ser o meu amigo (...)

(...)

Tintín tiña un libro ao carón da cama para poder ler toda a semana.

E na biblioteca pódennos prestar os máxicos libros que nos fan voar.

(...)

Eu leo e leo, así estou ledo, eu leo de todo e mesmo a Tadeo,
libros de aventuras teño a montóns e non dou contado esta canción.

(...)


Animádevos a cantala coa nosa letra particular!

No hay comentarios:

Publicar un comentario