jueves, 29 de febrero de 2024

SEGUIMOS APRENDENDO!

Estamos xa na recta final do 2º trimestre.

Comezamos o tema novo de Ciencias Sociais. Aquí tedes algúns vídeos que vos poden axudar a comprender mellor o tema:


Estamos inmersos nunha morea de proxectos. Entre eles está a celebración da Reconquistiña. Pronto faremos o 1º obradoiro no cal nos ensinarán o ritmo que temos que levar cos tambores e as cancións. 
Aquí tedes as letras das mesmas: 
O CANCIÑO 
Eu teño un canciño, 
miña nai ten tres. 
O máis pequeniño 
durme nos meus pés. 

Eu teño un canciño, 
miña nai ten catro. 
O máis pequeniño 
durme no meu cuarto. 

Eu teño un canciño, 
miña nai ten cinco. 
O máis pequeniño 
sempre anda a brincos. 

Eu teño un canciño, 
miña nai ten seis. 
O máis pequeniño 
sempre come peixe. 

Eu teño un canciño, 
miña nai ten sete. 
O máis pequeniño 
co maior se mete. 

Eu teño un canciño, 
miña nai ten oito. 
O máis pequeniño 
merenda biscoito. 

Eu teño un canciño, 
miña nai ten nove. 
O máis pequeniño 
ui como se move. 

Eu teño un canciño, 
miña nai ten dez. 
O máis pequeniño 
ríllame nos pés.


O CUCO
 O cuco cuco cuqueiro, 
cuco cuco cuco.(bis) 
Madrugón e cantareiro, 
cantareiro e madrugón. (Bis) 

Foise pola carballeira 
o vello cuco souril. (Bis) 
O nace-la primavera 
entre o marzo e o abril. (Bis) 

(Retrouso) O cuco cuco cuqueiro.... 

O vello cuco cucou 
e moito máis cucará. (Bis) 
O cuco non me capou 
e nunca me capará. (Bis) 

(Restrouso) O cuco cuco cuqueiro... 

 Polas mañás ben cediño 
o cuco canta cucú. (Bis) 
Como o teño por veciño 
eu trato ó cuco de "tú". (Bis) 

(Restrouso) O cuco cuco cuqueiro... (Bis)

No hay comentarios:

Publicar un comentario